tisdag 7 oktober 2008

TISDAGSKVÄLL

Äntligen tisdagkväll, javisst låter det roligt. Kanske inte lika roligt som fredagkväll men ändå. Man ska ta vara på det roliga i livet, leva i nuet, ja ni vet allt som folk skriver.
Vi har ett par jättegulliga grannar (inte Alice)och de verkar ta vara på dagen. Förra tisdagen så mötte jag dem och de skulle gå på Mama Mia. Idag skulle de på tradjazz på Village. De är säkert pensionärer som tar vara på livet. Hela sommaren bor de på sin båt och nu när det börjar bli höst festar de runt. Kul eller hur?

Jag är så glad, först för att mitt äldsta barnbarn ringde och sa att han mår bra. Han har kanske klantat till det lite väl mycket men vi får hoppas att det ordnar sig. Nu vet jag att han lever i alla fall. Nästa vecka fyller barnbarn nr 2 10 år och veckan därpå fyller nr 3 10 år. Så jag hoppas det blir lite kalas med tårta och korv och godispåse. Ja lite roligare än vinprovning,eller hur.
Nej nu får vi säga hej då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, korven kan vi ju skippa men lite tårta o godis låter inte helt fel, så nu blir det kalas.
Återkommer om tid o dag.